Premium WordPress Themes

23 Jun 2011

Auralife Car Perfume

Produk-produk Auralife semakin mendapat perhatian dan permintaan laris di kalangan para pengguna kini. Terkini pihak Auralife telah melancarkan satu produk terbaru mereka iaitu Car Perfume, produk ini memang bagus, bukan sahaja sekadar pewangi diruang kereta kalian tetapi juga mempunyai khasiat. Berikut ialah beberapa khasiatnya.

Terdapat 7 khasiat serta keistimewaan yang kalian alami apabila menggunakan produk ini.

1. Menghilangkan rasa mengantuk ketika memandu( dalam keadaan normallah kiranya, jangan pula tak tidur semalaman kemudian salahkan pula produk ni, x ok pun)

2. Tidak mudah letih

3. Bertindak menghilangkan bau yang tidak menyenangkan

4. Memberikan kesegaran berpanjangan

5. Wangian bertahan sehingga 30 hari

6. Memberikan daya fokus

7. Memberikan ketenangan.

Demikianlah 7 keistimewaan pewangi Auralife terbaru ini. Selain nak berwangi-wangi di dalam kereta kalian tetapi juga mempunyai khasiatnya tersendiri. Tidak sebelum ini, kita menggunakan pewangi hanya sekadar nak mengharumkan ruangan dalaman kereta sahaja. Tetapi dengan menggunakan produk Auralife Car Perfume ini, ianya bukan sekadar pewangi tetapi ada segalanya. Saya sudahpun mencubanya anda pula bagaimana.

Harga hanya sekadar RM33.00 setiap satu dan boleh diperolehi dalam 6 jenis seperti Lemon Citrus, Green Apple, Grape Fusion, Orange Radiance, Lavender dan Pacific Air.

Segala produk ini dikeluarkan oleh ZZ Auralife Sdn Bhd dan halal kepada seluruh umat islam.

Info lanjut bolehlah layari
http://sanramilasan.blogspot.com


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan: