Premium WordPress Themes

15 Mei 2011

Tips Memilih Seluar



Assalamulaikum dan Salam Hormat semua. Selamat berhujung minggu. Buatlah aktiviti yang bermanfaat dan menguntungkan, elakan membuang masa dengan hal-hal yang mensia-siakan. Alamak ampun maaf meleret pulak. Cerita kali ni bukanlah berkenaan dengan aktiviti atau sebagainya tetapi tips memilih seluar supaya penampilan anda kelihatan lebih segak, macho, tampan, anggun, cantik dan menawan.

Pemilihan stail seluar yang sesuai dengan bentuk tubuh badan anda sebenarnya adalah kunci untuk membuatkan anda kelihatan amat menarik. Namum begitu mari kita share apakah tipsnya.

1. Cuba cari dan pakai seluar tanpa kaf serta lisu hadapan. Dengan kaf dan lisu akan membuatkan kaki anda kelihatan pendek. Kemudian padankan dengan kasut bertumit serta seluar pinggang tinggi yang boleh menutupi kasut.

2. Bagi yang mempunyai paha bersaiz besar, pilihan seluar berkaki lebar atau kaki lurus paling sesuai untuk anda. Misalnya stail pada seluar palazzo yang longgar. Kalian juga boleh cuba seluar stail boot cut dan cubalah elakan memakai seluar jenis menirus kerana ini memperlihatkan paha anda besar.

3. Pada mereka yang mempunyai punggung yang besar pakailah seluar kaki besar tanpa kocek belakang yang boleh menarik perhatian.

4. Elakan juga memakai seluar tirus jika kalian mempunyai punggung besar dan cuba stail seluar baggy.

Segala tips yang diberikan hanyalah saranan dan pandangan semata-mata, bukanlah merupakan pilihan muktamad dan paksaan. Tetapi hanyalah ilmu yang hendak dikongsikan dengan kalian.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan: